Siai Kale..6è CONCERT



Felicitats!

10 comentaris:

  1. Uau que bé!!!!!!!!!!!!! : )


    Fan 1,Minerva ; )

    ResponElimina
  2. Ho vau fer molt coordinats i molt bé! :)

    Marta

    ResponElimina
  3. No he pogut assistir ,pero el vídeo m'ha encantat i ho feu molt bé aixi que felicitats a tots i gracies a la Marta.

    ResponElimina
  4. Moltes gràcies!! Ho van Fer molt be!
    Qui ets?

    Marta,mestra

    ResponElimina
  5. Siai benuno siai veneno , mai la ovidare y ho van fer de perles Gracias Marta per fer-ho posible, petons Mario

    ResponElimina
    Respostes
    1. Mario, a mi no m'has de donar les gràcies. Jo te les dono per mostrar sempre tant interès a les meves classes.

      Marta

      Elimina
  6. Soc la Raquel,mare de la Claudia e Irene .Moltes gracies guapa

    ResponElimina
    Respostes
    1. Raquel, moltes gràcies per escriure un comentari. En aquest vídeo la Claudia no es veu...espero que el que et passessin la poguessis veure, ho va fer molt bé!

      Gràcies pel teu ànim.

      Marta

      Elimina
  7. No passa res el més importante es el grup i se'ls escolta molt bé.

    Gracies a tú per fer-ho posible.

    ResponElimina
  8. Marta em va agradar molt i a la meva mare li va encantar.
    Petons Zaira
    Zaira 6è

    ResponElimina