Felicitats a tots i totes pel concert de Santa Cecília!

Nois i noies, nens i nenes vull escriure aquesta entrada al bloc per felicitar-vos. Estic molt orgullosa de tots vosaltres, vau fer una gran feina i el concert va anar molt i molt bé. Desitjo que poguessiu gaudir de les vostres actuacions tant com ho vaig fer jo. Només tinc paraules positives i pensaments positius d'aquest gran dia. Sempre hi ha coses millorables, està clar, però podeu estar contents del treball fet.

Pares i mares que vau poder venir a veure'ns, volíem donar-vos les gràcies per la vostra assistència i per la vostra col·laboració a l'hora de cantar tots plegats, va ser un moment molt bonic i emotiu. I els qui no vau poder, a continuació teniu totes les actuacions.

Si baixeu podreu trobar totes les caçons del concert. I a baix de tot si cliqueu missatges més antics trobareu els altres vídeos.

14 comentaris:

  1. Gracies a vosaltres...estic d'acord va ser molt emotiu. La musica sempre ens dona molts bons moments. Gracies

    ResponElimina
  2. Gracies a vosaltres...estic d'acord va ser molt emotiu. La musica sempre ens dona molts bons moments. Gracies

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies pel teu comentari Monica! M'alegro que t'agradés!

      Elimina
  3. Al final ho hem fet molt bé,els meus pares van cantar alegria.Ho he disfrutat molt perquè era l'ultim Santa Cecília que feia perqué l'any que vé vaig a l'institut. : )


    Fan 1,Minerva : ) ; )

    ResponElimina
    Respostes
    1. Minerva, m'alegro que els pares s'animessin a cantar, va ser molt emotiu. I respecte al concert, és una llàstima que fos l'últim però ja us toca viure aventures diferents. Tot i axií, espero que segueixis seguint el blog eh?

      Marta

      Elimina
    2. Si,seguiré veient el blog Marta això ja ho saps ; )


      Fan 1,Minerva : )

      Elimina
  4. Felicidades a todos porque se vio el esfuerzo, trabajo y disfrute de todos.

    ResponElimina
  5. Leo, muchas gracias por tu comentario. Lo hicieron muy bien y creo que disfrutaron mucho, y espero que algunos de vosotros también.

    Marta

    ResponElimina
  6. Va sortit fenomenal!!!!!Hasta el meu pare es va animar a cantar!!!es una llastima es l'ultim any:(pero com la.Minerca,seguire mirant el blog :)Mario 6é :)

    ResponElimina
  7. Mario, no dubtava que serieu sent els meus seguidors!
    Quina il·lusió que el teu pare s'animés a cantar!

    Marta, mestra

    ResponElimina
  8. Hola marta soc la angela ah un récord du com si fos el altre dia tes ti mo molt������marta dema es el meu cumple ❤

    ResponElimina
  9. Angela, ja fa temps que ho vas escriure i no et vaig poder felicitar per aquí, però per fi et contesto!
    Gràcies
    Marta, mestra

    ResponElimina
  10. Angela, ja fa temps que ho vas escriure i no et vaig poder felicitar per aquí, però per fi et contesto!
    Gràcies
    Marta, mestra

    ResponElimina