CICLE SUPERIOR...Danses...MAYIM MAYIM



Recordeu com ho fem a classe! Ànim que anirà genial!

15 comentaris:

  1. Moltes gracies Marta així hi podré ensayar.
    Zaira 6è petons

    ResponElimina
  2. assajar! ;)
    Molt bé! Per això l'he posada, perquè la practiqueu una miqueta perquè surti genial!
    Marta

    ResponElimina
    Respostes
    1. Nerea decinque,jo tambe la he estudiat marta ja em surt molt be

      Elimina
    2. Nerea de cinque que me equivocat

      Elimina
  3. Molt bé Nerea! Així m'agrada! ;)

    No dubto que ja et surti molt bé!

    ResponElimina
  4. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  5. Cada vegada em surt millor!

    Minerva,6è

    ResponElimina
  6. Gracias marta!! Ara ja en surt be 😜
    Petons 💋💋

    ResponElimina
  7. Estic segura de que surtirà super bé !!!!!!
    :-) Raquel 6è.

    ResponElimina
  8. Marta quina pena que s'hi hagui suspes perquè ens surtía molt bé.
    Petons Zaira 6è

    ResponElimina
  9. Ara per l'u de juny. :-)
    Raquel de 6è

    ResponElimina